Rapporter på papir og tradisjonelle PDF-filer er utdaterte formater på grunn av deres begrensninger i lesevennligheten. PDF-rapporter egner seg ikke for interkativt innhold som lyd, video og grafisk innhold. Dagens bedrifter vil ha de beste metone for å presentere hva sin bedrift har oppnådd gjennom året. Og det vil de presentere med pomp og prakt. Interaktive grafer for å presentere statistikk, video, bildekaruseller og enkel navigering er noen av nøkkelfunksjonene som vil imponere leserne. Digitale utgivelser er dessuten miljøvennlige.

Digitale utgivelse med enkel navigasjon, tilgjengelighet, overførbarhet og plattform uavhengighet er den rette løsningen for å få maksimal rekkevidde og lesere.

Se demo 1

Se demo 2

Den digitale rapporteringsløsningen er basert på følgende tre sentrale plattformer:

  • Standard, ikke-tilpasset, WordPress-løsning
  • Integrasjon av objekter
  • Portu e-magasin løsning

Hvert digitalt rapport vil inneholde disse nøkkelfunksjonene:

  • En attraktiv design
  • Intuitiv navigasjon mellom menyer og kapitler
  • Hovedinnholdsmeny og detaljert innholdsside
  • Swiper/ slider theme
  • Bildrepresentasjon av data / hendelser / rapporter gjennom interaktiv tidslinje
  • Video og bildegalleri med bildetekster
  • Viktige uttalelser fremhevet som sitater
  • Meget responsiv med tilgang hos alle enhet og i hvilken som helst nettleser
  • Real-time mulighet for umiddelbar oppdatering
  • Nedlastbar PDF-filer
  • SEO – Search Engine Optimized
  • Integrert med Google Analytics
  • Deling til SoMe som Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn
  • Publisering på bedrifts nettside gjennom embedded code

Nøkkeladministrasjonsløsninger inkluderer:

  • Individuelle WordPress-brukerkontoer med tilgangskontroll
  • Interaktivt graf-løsning
  • Interaktivt e-magasin admin system

Viktige fordeler med digtal rapportproduksjon:

  • Best for video, galleri, grafer og interaktivt innhold
  • Kjent interaktivt format for brukere
  • Kjent teknisk plattform og etablert standard
  • Lett og fleksibel plattform på tvers av enheter
  • Redusert behov for en nyutvikling

Grunnleggende stadier i planlegging:

  • Gå gjennom gjeldende rapportinnhold -og krav
  • Møte med kunden for å høre deres ideer og krav
  • Foreslå en innledende design og struktur for rapporten
  • Design og utvikling
  • Arbeid med designer for å matche til din organisasjonsprofil
  • Bruk vår E-magasinmal for å lage en første utkastsdesign
  • Implementere design og spesifikke krav
  • Revisjon og justering basert på interne tilbakemeldinger
  • Start arbeid med dataoppføring og endelig struktur
  • Endre og justere basert på tilbakemeldingene
  • Opprett et eksternt testpanel for endelig testing
  • Gjennomgå, test, feilsøk, rediger og teste på nytt
  • Endelig overlevering